بوفون بهترین در جهان
بوفون بهترین در جهان
برترین وبلاگ بوفون در ایران
بوفون بهترین در جهان
خانه | آرشيو | ايميل


سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم مورد رضایت شما قرار گیرد لطفا تو نظرات انتقاد و پیشنهادات خودتونو بگین. در آخر این یک وبلاگ کاملا ورزشی هست اما سلامتی و شادی روح سید جواد ذاکر یه صلوات بفرستید

امکانات و ابزارها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 7126
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


نوشته هاي پيشين
لينکدوني
ما 2 تا
فروشگاه ساعت مچی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت بوفون و آدرس gianluigibuffon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
اخبار
پشتيباني

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالبساز آنلاين طراحي شده است.

Powered by
LOXBLOG.COM
Online Template Builder

 

بوفون بهتـرین اسـت

دینو زوف دروازه بان بزرگ یوونتوس و آتزوری که بسیاری بوفون را جانشین او در یووه و تیم ملی ایتالیا می دانند همیشه کاپیتان حال ِ حاضر یوونتوس را دروازه بانی بزرگ دانسته و از او تمجید کرده .

زوف در جدیدترین مصاحبه خود درباره بـوفون گفـت :

" من از دیدن ِ بوفون خوشحالم . او هنوز توان زیادی برای بازی کردن و شماره 1 بودن دارد . او مانند یک کاپیتان واقعی یووه را به پیش می برد ، به نظر ِ من بوفون بهترین دروازه بان دنیا است "

" یوونتوس در خط دفاع خوب بوده ، اما نباید وجود بوفون را فراموش کرد . من دروازه بان بودم و می دانم که زمانی که شما درون دروازه خوب و استوار باشید دفاع های تیم هم اعتماد به نفس بیستری خواهند داشت . بوفون در یوونتوس نقش بسیار مهمی دارد و وجود او باعث آسودگی همه بازیکنان است "

" بوفون بهترین دروازه بان در ایتالیا ، اروپا و در سرتاسر ِ جهان است . او واقعا عملکرد خوبی دارد و بسیار حساب شده کار می کند . آندره آ کونسیگلی و آنتونیو میرانته هم دروازه بانان جوان و بسیار با استعدادی هستند ، اما آن ها جوان هستند و هنوز برای پیشرفت زمان دارد "

" نباید شتابزده عمل کرد . بودن دروازه بانی مانن بوفون غنیمت است و نمی توان گفت که او باید کنار برود و وقت ِ جوانان فرا رسیده . در امر ِ دروازه بانی ، اثبات توانایی ها بسیار مهم و حیاتی است و هر دروازه بان باید خود را اثبات کند تا درون دروازه قرار بگیرد "

پاپا زوف در پایان گفـت :

" اگر از من خواسته شود که جانشینی برای بوفون در تیم ملی ایتالیا انتخاب کنم ، من ماتیا پرین را از تیم جنوا انتخاب خواهم کرد . آینده به او تعلق دارد "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ <-CategoryName-> ]
+

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالب ساز آنلاين طراحي شده است
©2008 All rights reserved.

Build Your Own Template!